.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیمرغ از شهرستانهای مظلوم مازندران است

نماینده مردم شهرستانهای سیمرغ، قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس خواهان توجه بیشتر به شهرستان سیمرغ شد و گفت: این منطقه از شهرستانهای مظلوم استان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید هادی حسینی شامگاه پنجشنبه در مراسم معارفه شهردار کیاکلا خواستار نگاه بیشتر مسئولین به شهرستان سیمرغ  شدند و افزودند: از نظر بنده شهرستان سیمرغ یکی از شهرهای مظلوم استان مازندران است چرا که از این شهر هیچ نیرویی در ادارات استان وجود ندارد.

وی از مسئولین ارشد استانی خواستند که در گزینش های بعدی حتما از نیروی های جوان شهرستان سیمرغ  نیز استفاده کنند.

یرزایی فرماندار شهرستان سیمرغ  در آغاز مراسم ضمن تبریک به مهندس رامین فرشیدفر شهردار جدید شهر کیاکلا و آرزوی موفقیت برای مهندس چراغعلی شهردار سابق این شهر بیان داشت: در چنین شرایطی که وضعیت مالی استانداری نا مناسب است ایجاد شهرستان سیمرغ یکی از کارهای بزرگ به شمار می آید.

وی با بیان اینکه تا کنون 17 اداره در شهرستان سیمرغ مستقر و یا ارتقاء یافتند افزود: انشالله در دهه مبارک فجر 8 اداره دیگر ارتقا پیدا خواهند کرد.

علی نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران ضمن گرامیداشت یاد خاطره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران و همچنین 150 شهید شهرستان سیمرغ بویژه شهید کشوری و صمصام طور، بیان کرد: امروز شهرستان سیمرغ نیاز به یک کوشش جهادی دارد، کوشش جهادی یعنی به کار گیری سه گزینه علم، عدالت و تدبیری که دولت محترم ما در دستور کار خود قرار داده است.

ایشان با تاکید بر اینکه دین ما به شهرستان تازه تاسیس سیمرغ بسیار زیاد است افزود: دلیل تجمع همه ما در این مکان به خاطر این است  که این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی در ادامه خطاب به شهرداران عزیز بیان داشتند: شهرداران به ساخت و ساز بر اساس اصول فنی و معماری ایرانی اسلامی دقت کافی را داشته باشند.

نبیان در این مراسم از انتخاب معاونین معین استاندار خبر داد و اضافه کردند: دکتر ربیع فلاح سه تن از معاونین خود را به عنوان معاون معین در سه بخش شرقی، مرکزی و غربی معرفی کردند و کار این معاونین معین خدمت گزاری به مردم شریف استان مازندران است که در صورت در دسترس نبود جناب آقای استاندار می توانند به آن ها مراجعه کنند.

معاون عمرانی استاندار در پایان اذعان داشت: در سال 91  بودجه شهرداری های کل کشور 337 میلیارد توومان بوده که این مقدار برای سال 92 به 500 میلیارد تومان رسیده است.

وی سهم شهرداری کیاکلا را از این بودجه در سال 92، 14 میلیارد و پانصد میلیون ریال  بیان کرد و گفت: این مقدار نسبت به سال 91، حدود 21 درصد افزایش داشته است.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 دي 1392
جناب اقای حسینی معارفه شهردار زیراب نیامدی اما تومعارفه شهردار سمیرغ حضور داشتید نمیدانم ازشهر زیراب وزیرابی چه می خواهید
مهدی اکبری 27 دي 1392
نماینده محترم سلام :
من فرزندشهرستان سیمرغ هستم ازاینکه شهرستان سیمرغ محروم هست واقعا درسته اما!!!
شمابفرمائید چندبار درنطق پیش ازدستور مجلس حرفی از این شهرستان وبزرگی مردمان سخت کوش ونیازهای آن یاد فرموده اید .
اصلا می دانید که حداقل چند نفر از افراد این شهرستان درسطح کشور فعالیت چشمگیری داشتندودارند چندبار ما راخواستید تا مشورت دهیم.
برادر بزرگوار کمی تفکر و اندیشیدن درراستای مشکلات مردم شهرستان که بدون داشتن زیرسواخت های مناسب در همه عرصه ها هنوز پیرو خط رهبری وایثارند.
برادر اگر واقعا دنبال کمک به مردم هستی لطف فرمائید بسمت تامین زیر ساخت های فرهنگی و هنری - تربیت بدنی - فعالیت های دانش بنیان - آموزشی - دینی و... باشید
نا شناس 27 دي 1392
اشتباه كياكلا جدا شدن از قائمشهر بود و اميدوارم براي بهنمير همچين اتفاقي نيافتد شهر هاي كوچك در كنار شهر بزرگتر خود پيشرفت ميكنند نه بتنهايي
نا شناس 27 دي 1392
اقایان نماینده برای رای اوردن بدون کمترین تخصص درمورد معماری وشهرسازی روستا رابه شهر وشهررا به شهرستان تبدیل میکنند بعد کنار مردم همان نقاط اشک تمساح میریزندایا میاندرود ساری وسوادکوه شمالی و کیاکلا واقعا شاخصه شهرستان شدن را داشتند چرا به شعورمردم توهین میکنید نماینده های .....
نا شناس 28 دي 1392
تا وقتی نماینده ها فقط برای دلخوشی مردم کیاکلا حرفهای قشنگ می زنند و مردم کیاکلا نیز غریب پسندند بگونه ای که به خودی اجازه رشد نمی دهند اما غریبه را بگونه ای حمایت می کنند که همین غریبه بعد از مدتی تمام ایل و تبارش را ساکن کیاکلا می کند حالا چه بخواهد کیاکلا باشد یا اسمش را بکنند سیمرغ فرقی ندارد.....
نا شناس 28 دي 1392
این شمال نیوز لعنتی هر نظری را خوشش می آد ثبت می کند چندین بار خواستم بخاطر این موضوع از خیر شمال نیوز بگذرم هر چه لایق این سایت هست نسارش کنم اما چکنیم که معتاد این سایت شدیم اگر روزی حداقل دوبار به این سایت سر نزنم شب خوابم نمی برد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.